Tiedote liittohallituksen kokouksesta 12/2022

Liittohallitus vahvisti asiakirjat liittokokoukselle ja kävi läpi loppuvuoden toimintaa.

Liittohallituksen vuoden 12:ssa kokouksessa 17.9.2022 käsiteltiin loppusyksyn ajankohtaisia asioita.

Tapahtumat

Syksyn aktiivipäivät järjestetään Jyväskylässä 30.9.–2.10.2022. Tapahtuma järjestetään osana Euroopan nuorison teemavuotta 2022.

Liittokokousvalmistelut etenevät ja liittohallitus vahvisti liittokokouskutsun. Lisätietoja liittokokouksesta löydät osoitteesta nuva.fi/liittokokous

Asiakirjoja esitetään liittokokoukselle hyväksyttäväksi

Liittohallitus käsitteli asiakirjalämpiön muutosesityksiä vuoden 2023 asiakirjoihin ja hyväksyi liittokokouspohjat. Vuoden 2023 toiminnassa näkyvät eduskuntavaalit sekä liiton 25. juhlavuosi. Uutena asiakirjana hyväksyttiin kestävän kehityksen suunnitelma vuosille 2023-2025.

Aloitteet tarjoavat jäsenille mahdollisuuden esittää muutosta tai kehitystä johonkin tiettyyn, yksittäiseen toimintoon. Tässä ohjeessa kerrotaan mihin mennessä aloitteet pitää lähettää, ja millainen on hyvä aloite.

Liiton sääntöjen muuttamista koskevat aloitteet pitää jättää liittohallitukselle viimeistään 14.10.2022. Muut aloitteet on lähetettävä liittohallitukselle viimeistään 28.10.2022. Aloitteet toimitetaan joko sähköpostitse aino.pohjanvirta@nuva.fi TAI postitse osoitteeseen Lapinrinne 2, 00180 Helsinki. Aloitteiden tulee olla saapunut sähköpostitse tai postitse liittoon viimeisen esitysvuorokauden aikana. Lue lisää: nuva.fi/liittokokous-kaytannon-asiat/aloitteet